-->

2021. december 2., csütörtök

Jojo's Bizarre Adventure - Stone Ocean: 1. rész "Stone Ocean"



Florida, 2011. Cserbenhagyásos gázolásért elítélve, a fiatal Jolyne rejtélyes képességre tesz szert, miután apja küld neki egy különös amulettet.

Lektorált verzió + többi link később.

Online: MP4Upload
Letöltés: [720P] Mega // [1080P] Mega

Az eredeti feliratot fordította: Zsámán Jetta
Átírta: Sauzaa

A fordításhoz és időzítéshez a Netflix magyar felirata szolgált alapul.

Hát itt is van a Stone Ocean első része! :)

Egyszerre érkezett 12 rész a Netflixen, amelynek többek között magyar fordítása is van. Összességében egyáltalán nem lett rossz az a felirat, ugyanakkor egy-két helyen pontatlan vagy úgy éreztem, máshogy is meg lehetett volna fogalmazni. A magyar fordító szép munkát végzett, de sajnos nem tud japánul, úgyhogy angolról lett fordítva a rész, és néhány mondat nem tükrözi az eredeti jelentést. Így hát (természetesen engedély nélkül) átírtam a feliratot. Nyilván az én (japán) tudásom és képességeim se tökéletesek, ezt a részt pedig igyekeztem minél előbb kihozni, így nyomokban biztosan tartalmaz következetlenségeket és elütéseket, amelyek később majd javítani fogunk. :)

Ettől függetlenül remélem, tetszik, amit alkottam!

Bokros teendőim miatt egyelőre azt mondom, hogy heti 1 résszel tudok szolgálni, azt még nem tudom, hogy mindig ugyanaznap fogom-e feltölteni a részeket, majd szólok. Úgyhogy a következő részig élvezzétek ezt, vagy nézzétek a Netflixes verziót! Yare yare dawa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése