-->

2016. szeptember 13., kedd

Inu mo Kuwanai


Egy mindenki által zseniálisnak tartott iskolás fiú elméletet állít fel a szerelemtől. Hirtelen azonban azon kapja magát, hogy ő is belekeveredett... (Ennek a oneshotnak folytatása is íródott. A teljes kötet neve szintén Inu mo Kuwanai.)
Cím: Inu mo Kuwanai / 犬も喰わない
  • Mangaka: Psyche Delico
  • Hossz: 1 fejezet
  • Állapot: Befejezett
  • Megjelenés: 2015
  • Magazin: Reijin
  • Kiadó: Takeshobo
  • Műfaj: Dráma, Iskolai élet, Lélektani, Tragédia, Yaoi

[Inu mo Kuwanai] – 01. fejezet - Drive Mediafire Dropbox AnimeAddicts

3 megjegyzés:

  1. A fordításra szerintem senkinek egy rossz szava nem lehet, mert nagyon szépen és magyarosan fordítottál. Sehol nem érzékeltem benne magyartalanságot, viszont a szerkesztése már elnézést, de borzalmas, és ez levon a manga értékéből. Amikor egy oldalon háromnál is több elválasztási hiba van, méghozzá olyan, amit nem is értem hogy lehet elrontani az olvasónak elmegy a kedve a folytatás elolvasásától. Nagyon jó programok vannak a neten, amikre ha rákeresel segít az elválasztásban. Nem bunkóságból írtam most, de fogadd meg ezt a tanácsot, mert sajnos élvezhetetlenné válik így a manga ezzel a rengeteg hibával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen az építő kritikádat, és örülök, hogy tetszik a fordításom! :)

      Törlés
  2. Örülök, hogy nem vetted sértésnek/tolakodónak, hiszen nem annak szántam! Csak így tovább, és biztos vagyok benne, hogyha erre az apróságra figyeltek hamar szárnyra kap az oldal. Jó mangákat visztek, most kezdtem el olvasni tőletek, és a fordításuk tényleg szuper! Sok sikert a továbbikban! :)

    VálaszTörlés